سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 آذر 3 , ساعت 12:31 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال،علی فتح‌الله‌زاده عصر امروز به دیدار محمود گودرزی، وزیر ورزش رفت.

هاشم ساعدی، سخنگوی باشگاه استقلال در ارتباط با این جلسه اظهار داشت: در این نشست دکتر فتح‌الله‌زاده در خصوص مسائل، مشکلات و برنامه‌های باشگاه گزارشی را به گودرزی ارائه کردند.

ساعدی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که وزیر محترم ورزش توجه و لطف ویژه‌‌ای به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند قرار بر این شد که برای رفع مشکلات باشگاه استقلال کار گروهی تشکیل شود تا مسائل و مشکلات استقلال را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را جهت رفع مشکلات ارائه دهند.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه اعلام کرد: گودرزی در این جلسه اعلام به کمک کردند اما تأکید محترم وزیر ورزش بر این است که باشگاه‌ها خود به سمت درآمدزایی رفته و برنامه‌هایی را در این باره ارائه دهند. لذا در این راستا کار گروهی با همکاری باشگاه استقلال تشکیل می‌شود تا با بررسی مشکلات استقلال و ارائه راهکارهای لازم این باشگاه بتواند از این وضعیت خارج شده و به شرایطی مطلوب دست پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده در نشستی که با گودرزی داشت، گزارش مفصلی از شرایط گذشته و حال باشگاه استقلال را به وزیر محترم ورزش ارائه کردند تا ان‌شاءا... با توجه به مدیریت و تجارب ارزنده ایشان بتوان مشکلات استقلال که قاعدتاً اصلی‌ترین آن مشکلات مالی است را حل کرد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ