سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش، داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 11:54 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی که همچنان از مصدومیت همسترینگ پس از دیدار با رئال بتیس در هفته گذشته رنج می‌برد، در دهمین سالگرد حضورش در تیم اصلی بارسلونا گفت‌و‌گویی با روزنامه دیاریو اوله آرژانتین داشت که اظهار داشت: از مصدومیتم ناراحتم زیرا انتظارش را نداشتم. عصبانی هم هستم زیرا مصدومیت‌ها یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتند اما نگران نیستم. این مصدومیت اتفاق افتاد زیرا باید رخ می‌داد. هیچ چیز غیرمعمولی پشت این قضیه وجود ندارد، ضربه خوردم و مصدوم شدم.

وی ادامه داد: مصدوم شدن هیچ‌وقت خوب نیست اما حاضر نیستم چیزی را در گذشته تغییر دهم. این مصدومیت اتفاق افتاد زیرا باید می‌افتاد. مردم می‌توانند حرف‌های زیادی بزنند اما مصدومیت من یک اتفاق بود. من تنها بازیکنی نیستم که در یک فصل بازی‌های زیادی انجام می‌دهد. همه در لالیگا همین کار را می‌کنند. این چیزی است که مردم می‌گویند؛ مسابقاتی که من در تعطیلات در آنها بازی کردم فشاری نداشت. کنار هم جمع می‌شویم، بازی می‌کنیم و در یک مسئله اجتماعی خاص کارمان را انجام می‌دهیم. من از آن لذت می‌برم.

ستاره تیم ملی آرژانتین خاطرنشان کرد: هیچ چیزی با مصدومیت من تغییر نمی‌ کند. می‌خواهم همان برنامه‌ای را که در شروع فصل داشتم ادامه دهم. جام‌جهانی رویدادی است که اتفاق می‌افتد اما من نمی‌خواهم چیزی را تغییر دهم. وقتی زمانش برسد، خودم را برای رقابت‌های مهم آماده می‌کنم. ادامه مطلب...

دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 11:54 صبح

جواد نکونام در آستانه دیدار تیم ملی مقابل لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مسابقه فردا، انتخاب خود به عنوان یکی از شانس‌های مرد سال آسیا و همچنین شرایط ملی‌پوشان در بیروت صحبت‌هایی را انجام داده که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید.

فارس: دو سفر طولانی در پیش داشتید که آن را پشت سر گذاشتید، آیا خستگی از تن ملی‌پوشان درآمده یا خیر؟

چون پرواز دوم ما به بیروت با بیزینس کلاس بود زیاد خسته نشدیم ولی خوشبختانه در این یکی دو روز خوب استراحت کردیم و امیدوارم تا فردا که تیم ما بازی دارد به شرایط ایده‌آل برسیم.

فارس: بازی را چطور می‌بینید؟ ادامه مطلب...

دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:4 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا قوچان‌‌نژاد در خصوص بازی مقابل تایلند گفت: خوشبختانه بازی خیلی خوبی بود، در نیمه اول با فشار زیادی که به تیم حریف آوردیم، توانستیم دو گل به ثمر برسانیم، ولی در نیمه دوم ریتم بازی کندتر شد و بیشتر سعی در کنترل بازی داشتیم. با این برد صعود به مرحله بعدی راحت تر شد.

وی درباره بازی با لبنان گفت: روز سه شنبه بازی سختی مقابل لبنان داریم. لبنان تیم خوبی است در بازی رفت من اجازه حضور در بازی را نداشتم، اما فیلم این مسابقه را دیدم و تمام تلاشمان برای برد و گرفتن سه امتیاز این دیدار خواهیم کرد تا با دست پر به تهران بازگردیم. ادامه مطلب...

دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 12:4 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی جباری در مورد دیدار با لبنان گفت: بیشتر نگرانی ما درخصوص زمین چمن مسابقه است. من در بازی قبل نبودم و از بازیکنان اطلاعات لازم را گرفته ام، ما انگیزه خوبی برای گرفتن امتیاز در لبنان داریم. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ