سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 92 اردیبهشت 26 , ساعت 1:57 صبح

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسید.

 لوییز بازیکن برزیلی الشباب در دقیقه 2+45 گل این تیم را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی از استقلال کارت زرد نشان داد.


پنج شنبه 92 اردیبهشت 26 , ساعت 1:57 صبح

  به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های الشباب و استقلال از ساعت 20:15 آغاز شد و حدود 2 هزار نفر از تماشاگران ایرانی در ورزشگاه حضور دارند. تعدادی از طرفداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با پیراهن فصل گذشته این تیم به تشویق نماینده ایران می پردازند.

 * طرفداران تیم استقلال در ضلع جنوبی ورزشگاه و پشت دروازه الشباب حضور دارند اما پشت دروازه آبی‌پوشان تماشاگر اماراتی کمی نشسته است.

 * با توجه به تبلیغات گسترده اماراتی ها برای تشویق الشباب، طرفداران العین و النصر امارات هم حریف امشب استقلال را تشویق کردند. مسئولان اماراتی در بین تماشاگران بلیط هایی را توزیع کرده و قصد دارند به قید قرعه جوایزی را  به آنها اهدا کنند.

 * علی فتح‌الله زاده، احمد شهریاری، منصور پورحیدری و مهدی تاج در ورزشگاه حضور دارند. همچنین محمد علی فیاض سفیر ایران در کشور امارت نیز در کنار مسئولان استقلال بازی را تماشا می کند. ادامه مطلب...

دوشنبه 92 اردیبهشت 23 , ساعت 6:41 عصر
معاون اجرایی رئیس جمهور می گوید نامه فعالیت رویانیان در پرسپولیس را تمدید می کند تا او مشکلی از این بابت نداشته باشد.
0 4 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی؛ 24 ساعت قبل سایت های نزدیک به دولت خبری را منتشر کردند که کلاف سر در گم پرسپولیس را پیچیده تر می کرد. خبری که موجی از انتقادها را به همراه داشت. درحالی که رویانیان این روزها از دولت برای عدم حمایتش مدام گلایه می کند، پالسی محکم از سوی دولتی ها گرفت. خبر این بود که حکم ماموریت رویانیان در ورزش از سوی دولت تمدید نشده و نظر حمید بقایی، معاون اجرایی دولت این است که سردار سرخ ها باید به ستاد کل نیروهای مسلح برگردد.


بلافاصله بعد از این خبر که در پی انتقادهای رویانیان در یک برنامه تلویزیونی منتشر شد، همه منتقدان رویانیان هم در صف حامیانش ایستادند. در شرایط بحرانی پرسپولیس، رفتن او می توانست ضربه محکم دیگری به پیکره این تیم باشد اما محمد دادکان به رغم همه زاویه ای که با رویانیان داشت برایش مصاحبه کرد و دولت را به باد انتقاد گرفت.


هجمه حمایت ها از همه سو سبب شد تا بعد از 24 ساعت و انتقال پیام دولتی ها به مدیر پرسپولیس بقایی در گفتگویی خبر غیر رسمی سایت های حامی دولت را اینگونه اصلاح کند: «با توجه به اینکه ماموریت رویانیان در ستاد سوخت به پایان رسیده ما نامه او برای ستاد سوخت را تمدید نکردیم وگرنه او برای فعالیت در پرسپولیس مشکلی ندارد و به کارش ادامه می دهد و در این باره با ستاد کل نیروهای مسلح به توافق رسیده ایم.»


این جمله یعنی رویانیان همچنان به فعالیتش ادامه خواهد داد و از امروز با جدیت بیشتری ماجرای سرمربی تیم را پی می گیرد تا بتواند مشکلات را برطرف کند. او که قرار است امروز تا آخر وقت تکلیف سرمربی سرخ ها را معلوم کند تا نابسامانی سال قبل به سراغ تیم نیاید باید از میان دو گزینه اصلی و دو گزینه حاشیه ای یکی را روی نیمکت پرسپولیس بنشاند.


محمد مایلی کهن جدی ترین گزینه اوست اما مایلی به میزان محبوبیتش رای منفی هم دارد. خیلی از بازیکنان نسل جدید برای کار با این مربی برنامه دار و سختگیر، مشکل دارند چون می گویند او به این سادگی ها با آنها کنار نمی آید. نظامی که فصل قبل در دستور کار مانوئل بود و همه مشکلات این تیم را پدید آورد. این فصل اگرچه پرسپولیس با هر یک از گزینه ها که مربی شوند، پوست می اندازد و دیگر خبری از گزینه هایی چون کریمی و مهدوی کیا یا چند نفر دیگر در لیست شان نخواهد بود اما به هر حال این چالشی است که قبل از هر چیز باید میان کمیته فنی پرسپولیس و مایلی کهن حل شود.


نکته دیگر اما بحث دستیاران است. حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیسی می گوید: «استفاده از مجید جلالی باعث می شود تا پرسپولیسی های قدیم به مایلی کهن اعتراض داشته باشند. او باید کادری پرسپولیسی کنار تیمش داشته باشد.»


حالا باید دید مایلی که این روزها محبوبیتش به شدت افزایش پیدا کرده است آیا حاضر می شود با خواسته های کمیته فنی و فعالیت مشروط زیر نظر این گروه کنار بیاید؟ این شرطی است که درخشان پذیرفته و دستیارانش را هم قرار است علی پروین برگزیند. او گزینه محبوب پروین است اما خیلی اقبال عمومی را همراه خود نمی بیند.


با این وجود رویانیان در باب مذاکره با گزینه های دیگر را نمی بندد و می گوید: «الان کرانچار به سپاهان نزدیک تر است اما ما هنوز منتظرش هستیم و امروز اگر در اصفهان به نتیجه نرسید باری دیگر با او مذاکره می کنیم. درباره دایی هم هنوز به دنبال مذاکره مستقیم هستیم.» مذاکره ای که البته علی دایی تا به حال زیر بارش نرفته است.


دوشنبه 92 اردیبهشت 23 , ساعت 6:40 عصر

جام ورزشی؛ در حالی که ظهر امروز جلسه ای بین کرانچار و رحیمی برگزار شد تا طرفین به توافقات نهایی دست پیدا کنند رضا چلنگر از رسیدن یک پیشنهاد دیگر به کرانچار حرف می زند و می گوید: «مذاکرات خوبی داشتیم و همان طور که قبلا هم گفتم اولویت کرانچار ماندن در سپاهان است. در ضمن یک چیزی را از همین جا اعلام کنم؛ بر خلاف اینکه برخی از رسانه ها از پیشنهاد 800 هزار دلاری زلاتکو به سپاهان نوشته اند باید بگویم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. اصلا او هیچ پیشنهادی نداده است و خود باشگاه سپاهان در این مورد پیش قدم شده است.» ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ