سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمت تگردد و عبرتی که مایه حفظت شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:7 عصر

عبدالمجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از آمادگی کامل تیمش برای دیدار در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: در این دیدار بدون غایب به مصاف سایپا خواهیم رفت.

وی ادامه داد: این بازی به خودی خود شرایط بسیار سختی دارد و تیم ما نیز به دلیل قرار گرفتن در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر فشار بالایی را متحمل شده است و این فشار با بازی در زمین ساری بیشتر هم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در هفته گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار هستیم این نظم و شادابی را در بازی روز دوشنبه نیز شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در این بازی همه بازیکنان را در اختیار داریم و بدون محروم و مصدوم به شمال سفر خواهیم کرد تا با تمام توان خود در مقابل تیم سایپا قرار بگیریم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم‌اکنون با 24 بازی و کسب 45 امتیاز در صدر گروه "ب" رقابت‌های لیگ دسته اول قرار گرفته و امید نخست این گروه برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.


شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:7 عصر

رز جدیدی زاده? روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی خوبی برابر تیم پرسپولیس تهران انجام دادیم و می توانستیم پیروز میدان هم بشویم.

وی اظهار داشت: در نیمه اول با بازی هجومی که انجام دادیم از حریف خود پیش افتادیم اما در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بازی خوبی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان خاطرنشان کرد: در واقع بازیکنان تیم پرسپولیس با تجربه بالایی که داشتند در نیمه دوم بخوبی بازی را در اختیار خود گرفتند.

جدیدی زاده گفت: اگر بچه ها در نیمه دوم مانند نیمه اول بازی می کردند شانس زیادی برای کسب سه امتیاز داشتیم. ادامه مطلب...

سه شنبه 92 فروردین 13 , ساعت 1:8 صبح

درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات داخل سالن کره‌جنوبی گفت: در نظر داشتیم 2 دیدار دوستانه با ازبکستان برگزار کنیم که این مسابقه به دلیل درخواست ازبکستان برای تعویق بازی و انجام آن در پاییز، فعلا برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: قرار بود با تایلند هم دیدار دوستانه داشته باشیم، اما این کشور قرار است یک ماه در اتریش اردو برگزار کند به همین دلیل باید به دنبال یک تیم جایگزین برای برگزاری مسابقه در خرداد باشیم. باید با ازبکستان مذاکره کنیم و ببینیم این کشور می‌تواند در زمان درخواستی ما مسابقه برگزار کند یا خیر. در غیر اینصورت باید با تیمی بازی کنیم که یا در مسابقات داخل سالن شرکت نداشته باشد و یا آسیایی نباشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با بیان اینکه حضور ایران در تورنمنت روسیه قطعی شده است، تصریح کرد: در این تورنمنت تیم‌های خوبی حضور دارند که به آمادگی ما برای شرکت در مسابقات داخل سالن کمک می‌کند. این تورنمنت را نباید دست کم بگیریم؛ در روسیه 3 بازی با تیم‌های قدرتمند خواهیم داشت.

مظفر برگزاری اولین اردوی تیم ملی را خوب ارزیابی کرد و گفت: از وضعیت تمرینی بازیکنان راضی هستم. ما برای دقیقه به دقیقه لحظات‌مان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تمرینات را هم ادامه می‌دهیم. توقعات از تیم ملی بالا رفته و به همین دلیل خوشحالم، اما این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند. اگر حادثه غیرمترقبه‌ای رخ ندهد و قرعه خوبی داشته باشیم قهرمانی در آسیا از اهداف ما است. حتی کسب عنوان نایب‌‌قهرمانی و سومی ما را راضی نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس در پایان درباره تمرینات تیمش هم برای بازی مقابل صنعت نفت در لیگ برتر، اظهار داشت: صنعت نفت بازیکنان ملی‌پوش خوبی دارد و نتایج خوبی هم کسب کرده است. یک بازی سنگین و سخت مقابل این تیم داریم، تمرینات ما از 9 فروردین در پرسپولیس آغاز شده است.

مسابقات داخل سالن اوایل تیر در کره‌جنوبی برگزار می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ