سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل ظرف فهم است . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
سه شنبه 92 مهر 30 , ساعت 7:35 عصر

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل کانادا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از امارات، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امروز به مصاف کانادا رفت و در حالی که در طول 90 دقیقه برتری محسوسی بر حریف خود داشت در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت داد. با این نتیجه ایران دو امتیازی شد و کارش برای صعود به بازی آخر با اتریش کشیده شد.

نیمه اول

دقیقه 6، کانادا نخستین موقعیت خطرناک بازی را خلق کرد و شوت مهاجم کانادا با تکل خوب هاشمی راهی به دروازه ایران پیدا نکرد.

دقیقه 9، امیرحسین کریمی پس از یک حرکت ترکیبی زیبا از سوی بازیکنان ایران صاحب توپ شد و با یک شوت محکم و غافلگیر کننده دروازه کانادا را باز کرد.

دقیقه 11، کانادا روی یک پاس عمقی از غفلت خط دفاع ایران استفاده کرد و با یک پاس زمینی مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه جردن همیلتون با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19، رضا جعفری در ضدحمله‌ای سریع به محوطه جریمه حریف رسید اما در حالی که دروازه‌بان و یک مدافع را مقابل خود می‌دید نتوانست به خوبی ضربه نهایی را بزند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 30، حرکت خوب نوجوانان ایران از جناح چپ با یک پاس عرضی خوب مقابل دروازه کانادا به علی هزامی رسید که ضربه این بازیکن را مارکو کاردوچی دروازه‌بان کانادا دفع کرد.

دقیقه 34، نخستین تعویض بازی برای کانادا انجام شد و هینز به جای دومینگوئز وارد زمین شد.

دقیقه 37، ضربه آزاد زیبا و فنی سعید عزت‌اللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به اوت رفت.

برای ایران در نیمه نخست مهدی امینی، مصطفی هاشمی، حسین کریمی، سیدمجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، محمد بازاج، امیرمحمد مظلوم، امیرحسین کریمی، رضا جعفری، علی هزامی و صادق محرمی بازی کردند.

نیمه دوم ادامه مطلب...

سه شنبه 92 مهر 30 , ساعت 7:35 عصر

 

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا با حاشیه‌های مختلفی از جمله حضور برخی مربیان در استادیوم همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از دوبی، دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و کانادا با حاشیه‌های مختلفی از جمله حضور برخی مربیان ایرانی در ورزشگاه همراه بود.

 

* برگزاری بازی در ساعت 17 باعث شده بود تا گرمای هوا در نیمه اول بازیکنان تیم ملی و همین‌طور تماشاگران را تا حدی آزار داده و همین مساله عدم استقبال کمتر ایرانیان مقیم دوبی از این بازی نسبت بازی با آرژانتین شده بود.

 

* حدود 1200 نفر تماشاگر به استادیوم 6 هزار نفری راشد آمده بودند که از این تعداد حدود هزار نفر ایرانی بودند. حدود 100 نفر هم تماشاگر کانادایی در ورزشگاه حضور دارد. ایرانی‌ها به مانند بازی قبل بازیکنان تیم ملی را تشویق می‌کردند. ادامه مطلب...

دوشنبه 92 مهر 29 , ساعت 12:59 عصر

اپل برای چندمین بار تأکید کرد که نمی‌تواند پیغام‌های iMessage کاربران را بخواند. اما تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که این کار به لحاظ تئوری امکان‌پذیر است. 

به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، شرکت امنیتی QuarksLab هفته گذشته مقاله‌ای منتشر کرد که در آن به توضیح روشی برای دسترسی هکرها یا خود اپل به iMessage ها پرداخته بود. 

این مقاله توضیح می‌دهد که اپل می‌تواند به پیغام‌های رد و بدل شده بین فرستنده و گیرنده دسترسی پیدا کند و در عین حال طوری وانمود کند که این ارتباط امن است. 
البته اپل برای انجام این کار باید رمزنگاری بین ارتباطات را قطع نماید و روش کار iMessage را تغییر دهد.  ادامه مطلب...

شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:58 صبح

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مناظره هفته آینده جمعه 3 آبان 92 در مورد حذف دهک‌های پردرآمد از دریافت یارانه نقدی برگزار می‌شود. ادامه مطلب...

شنبه 92 مهر 27 , ساعت 2:58 صبح

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در ادامه بررسی تعیین نرخ سود سپرده‌های بانکی در مناظره تلویزیونی امروز، علی محمد رجالی و محمدتقی نتاج به عنوان دو نفر در بخش پایانی برنامه به مباحثه پرداختند.

رجالی با بیان اینکه تولید کننده نمی‌تواند بیش از 15 درصد نرخ سود بپردازد،‌اظهار داشت: اگر قرار بر این است که تولید پا بگیرد باید این مورد برطرف شود.

وی ادامه داد: من تولید کننده محصولات پتروشیمی هستم و برای تولیدات نساجی مواد اولیه در اختیار 51 کارخانه قرار می‌دهم و تا آنجا که بتوانم با مصرف‌کننده تعامل دارم.

وی با بیان اینکه طبق الزام دولت باید محصولات اولیه را از بورس تهیه کنیم، گفت: در صورتی که با کمبود نقدینگی و منابع مواجه شویم به سمت موسسات پولی و اعتباری و بانک‌ها خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه ما با دولت تعامل داریم، گفت: دولت به تولید کننده پروپیلن می‌دهد و ما آن را فراوری می‌کنیم.

نتاج در واکنش به سخنان رجالی با اشاره به اینکه نگاه شما دولتی است، گفت: با توجه به سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی برخی بانک‌ها خصوصی شده‌اند و اقتصاد در حال گردش است. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ