سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در پاسخ دادن شتاب کند، پاسخ را درنیابد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 8:0 عصر

- ?مانوئل ژوزه? سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جریان تمرین امروز (سه شنبه) این تیم با کریم انصاری فرد، محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی به طور جداگانه گفت و گو کرد و در خصوص دریافت کارت زرد و امکان این که بازی با تراکتورسازی تبریز را از دست دهند، هشدار داد.

به گزارش ایرنا، سرخ پوشان بعدازظهر امروز (سه شنبه) و پس از پیروزی دوشنبه شب برابر تیم ذوب آهن گردهم آمده و تمرین سبکی را برگزار کردند.

در تمرین امروز و به دستور کادر فنی، بازیکنانی که روز دوشنبه در ترکیب اصلی قرار داشتند، فقط 15 دقیقه تمرین کرده و باقی زمان در اختیار خود بودند. این در حالی بود که تمرین سایر بازیکنان یک ساعت به طول انجامید.

** محسن بنگر با کسب اجازه از کادر فنی در تمرینات گروهی شرکت نداشت و در سالن بدنسازی وزنه زد. ادامه مطلب...

سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 8:0 عصر

مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان در ارومیه پایان یافت .
در آخرین روز از رقابتهای مرحله مقدماتی گروه (ب) لیگ برتر والیبال نوجوانان که به میزبانی ارومیه برگزار شد تیم های سایپای البرز ، شهرداری ارومیه و جواهری گنبد بر حریفان خود غلبه کردند و سایپای البرز با 14 امتیاز اول شد و تیم های شهرداری ارومیه و جواهری گنبد به ترتیب با امتیازات 11 و 9 مقاهای دوم وسوم جدول این رقابت ها را کسب کردند .
در این رقابت ها ابتدا تیم متین ورامین در سه گیم متوالی به ترتیب با نتایج 25بر16، 25بر17 و 25بر18 نماینده مشهد را مغلوب کرد.
در بازی دیگر هم تیم سایپای البرز با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22 ،25 بر 20 ،26 بر 24 حریف خود جواهری گنبد را شکست داد .
شهرداری ارومیه هم با پیروزی سه گیم متوالی با امتیازات 30 بر28 ،25 بر 17 و 25 بر 17 میهمان خود شهرداری تبریز را بدرقه کرد .
مسابقات والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار می شود و شهر ارومیه میزبان تیم های حاضر در گروه (ب) این رقابت بود .
این رقابتها از بیست و ششم آبان آغاز شده بود و عصر امروز با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان داد .


سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 6:43 عصر

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1391/08/30
سازمان دهندگان روسی جام جهانی دو هزار و هجده رسما چهار ورزشگاه را برای میزبانی رقابت های جام کنفدراسیون ها در سال دو هزار و هفده پیشنهاد کردند.
فیفا اعلام کرد کمیته محلی سازمان دهنده رقابت ها خواهان انتخاب سن پترزبورگ به عنوان ورزشگاه محل برگزاری بازی افتتاحیه و اختتامیه این تورنمنت هشت تیمی شده است. بازی نیمه نهایی جام جهانی دو هزار و هجده نیز در ورزشگاه این شهر برگزار خواهد شد. ادامه مطلب...

سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 6:43 عصر

به گزارش ایرنا، دراین دیدار که عصرسه شنبه در مجموعه ورزشی ساحلی گناوه برگزارشد تیم موج گناوه با نتیجه 6 بر 2 نماینده هرمزگان را شکست داد.

تیم موج گناوه با وجود این پیروزی نتوانست در لیگ برتر ماندگار بماند و به لیگ دسته اول کشور سقوط کرد.

تیم ویژن هرمزگان با قبول این شکست همچنان در رده سوم گروه خود قرارگرفت و از صعود به دور نیمه نهایی بازماند.

سرمربی تیم موج گناوه در پایان این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم به هیچ وجه مستحق سقوط به رده پایین تر نبود اما کم لطفی و حمایت نکردن مسوولان استانی و شهرستانی سبب شد تا این نتواند در لیگ برتر ماندگار بماند.

حیدر نیکونژاد افزود: کادرفنی و بازیکنان این تیم انتظار داشتند، مسوولان در مسابقاتی که دراین شهر برگزار می شود حاضر شوند و یک خسته نباشید به بازیکنان بگویند که چنین حرکتی از آنان سر نزد.

وی مشکلات مالی را نیز از دیگر علل موفق نبودن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد و ازاین بابت نیز از مسوولان انتقاد کرد.

نیکونژاد گفت: درطول فصل جاری تنها اداره ورزش وجوانان مبلغی به این تیم کمک کرد که به هیچ وجه پاسخگو نبود و انتظار می رفت همانند تیم دریانوردان دیگر تیم هم استانی به این تیم کمک می شد.

سرمربی تیم موج گناوه گفت: تیم های شرکت کننده در لیگ برتر اسپانسر مالی داشتند اما این تیم از این امتیاز برخوردار نبود.

وی اظهارکرد: شهرداری گناوه تنها حمایت کننده این تیم در شهرستان بود.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/3



لیست کل یادداشت های این وبلاگ