سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو کار با هم چه ناهمگون است و ناسازوار ، کارى که لذتش رود و گناهش ماند ، و کارى که رنجش برود و پاداشش ماند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 91 اسفند 18 , ساعت 11:5 عصر

جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: «به مسئولان برگزاری مسابقه و سازمان لیگ، یگان ویژه، هیئت فوتبال تبریک می‌گویم. به سعید مظفری‌زاده هم بابت داوری خیلی خوبش تبریک می‌گویم. به خاطر داوری خوب. تبریک اصلی هم به دو تیم که فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. به خاطر اخراج یک بازیکن درگیرانه‌تر بازی کردیم و این بازی بالاتر از سطح لیگ بود.»


وی ادامه داد: «درگذشت نوری خدایاری استاد تکنیک ایران را تسلیت می‌گویم، او یکی از بزرگان فوتبال ما بوده است.»


قلعه‌نویی در مورد احیا شدن هاشم بیک‌زاده گفت: «او بازیکنی است که استاندارد یک بازیکن بین‌المللی را دارد اما در ابتدای لیگ شرایطی درست کردند که از نظر روحی و فنی افت کرد و مجبور شدیم در خیلی بازی‌ها از او چشم پوشی کنیم. در سه بازی اخیر خوب شده و اگر اشتباه نکنم جز پرافتخارترین بازیکنان لیگ است، اگر چه در ابتدای فصل با او خوب رفتار نشد.»


وی در مورد وضعیت خسرو حیدری گفت: «24 ساعت باید یخ درمانی کند و باید از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم و امیدوارم به بازی با العین برسد. از هواداران هم باید تشکر کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند و بازیکنان ما هم مردانه و شرافتمندانه 55 دقیقه جنگیدند و تراکتورسازی هم فوتبال روانی ارایه کرد و باید تبریک بگویم به آنها. هر دو تیم برنامه تاکتیکی داشتیم و اگر 10 نفره نمی‌شدیم بیشتر گل می‌زدیم و اشتباه بچگانه برهانی ما را 10 نفره شدیم.»


قلعه‌نویی در مورد فحاشی هواداران استقلال به جواد کاظمیان گفت: «من نشنیدم و جایی که شنیدیم گفتم این کار را نکنید. ما این موضوع را محکوم می‌کنیم و در این بازی سنگین گاهی اوقات احساسات غلبه می‌کند و اگر اتفاقی رخ داده از کسی که ناراحت است عذرخواهی کردیم.»


وی در مورد اینکه مدرن بازی کردید، گفت: (باخنده) «فوتبال سنتی مدرن بازی کردیم.»


سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا بازیکنان شما عصبی هستند گفت: «باید آسیب شناسی کنیم که چرا اواخر لیگ این رفتارها انجام می‌شود. شاید بحث مالی باشد یا مسایل دیگر حتما باید آسیب شناسی کنیم و دو بازی که مساوی شد می ‌بردیم اکنون بالای جدول بودیم. با حاتمی این کار را کردم یک بازی او را بازی ندادم و با آرش برهانی هم یا جریمه نقدی یا بازی ندادن با او برخورد می‌کنم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا اخراج برهانی درست بود یا نه گفت: «فاصله‌ام با صحنه زیاد. او شروع کننده نبود ولی کارش بچه‌گانه بود. کمک داور به داور گفت و داور او را اخراج کرد اما هر کاری بازیکن حریف کرده باشد من کار آرش را محکوم می‌کنم. از الان باید به فکر بازی با العین باشیم و بازی‌ها یکی به یکی در پیش است و همه مانند فینال است و اگر بخواهیم اسم قهرمانی بیاوریم فشار به تیم زیاد می‌شود تا الان از برد تراکتورسازی خوشحالیم اما از فردا به بازی با العین فکر می‌کنیم. روزی که جام را بالا ببریم نشان داده‌ایم که به هدف‌مان رسیده‌ایم.»


وی در واکنش به تمجید یک خبرنگار از سیستم بازی تیم های قلعه نویی، و اینکه در نیمه دوم این بازی دفاع استقلال کاملا شبیه چلسی مقابل بارسلونا بود، و اینکه جو رسانه‌ای علیه قلعه‌نویی است؛ هرجا اسم استقلال است،‌ اسم مافیا هم هست دلیلش چیست، گفت: «من یک مثال می‌زنم سال اولی که سرمربی استقلال شدم 2 سال قبلش در اهواز بودم و در اهواز قهرمانی را از دست دادم و آن زمان فوتبال پاک برای ما بود. بعد از آن کریم بوستانی را در کنار خودم به تیم ملی آوردم و حرف و حدیث‌ها به وجو د آمد. اگر می‌بردیم و کریم را می‌آوردیم چه می‌شد؟ آنجا که این کارها را می‌کنیم خوب هستیم. به هر حال من هم همه چیز را می‌دانم شاید به خط قرمزها نزدیک شده‌ام و به همین دلیل علیه من چهره‌سازی می‌شود. وقتی آدم‌ها این مدلی حرف می‌زنند نشان می‌دهد که ما راه ‌مان را درست می‌رویم.تاریخ معلم همیشه زنده است و اگر  این حرف‌ها را نزنند چه می‌خواهند بگویند. امروز که بازی 10 نفره را بردیم چه مافیایی بود؟»


وی در ادامه گفت: «تیمی که علیه من این حرف ها را می زند دو سردار سپاه است و یک سایتی که این حر‌ف‌ها را نوشته، وابسته به آنهاست. اگر تحمل داشتم مافیا نبودم؟ در مملکت ما سالم کار کردن هزینه دارد و من هم این هزینه را می‌دهم اما خوشحالم که آخرتم را برای فوتبال فدا نکرده‌ام. قلم همیشه باید به حق باشد و خوشحالم که راهم را درست می‌روم. در آینده مشخص می‌شود چه کسانی مافیایی هستند و الان هم نمی‌دانم دستیارانم چقدر پول گرفته‌اند و در این کشور صادق کار کردن هزینه دارد و خوشحالم که آخرتم را برای این فوتبال نگذاشته‌ام.»


وی افزود: «چطور تراکتورسازی با کمترین هزینه به گفته جعفری که 6 میلیارد بود که اگر طلبم را می‌داد 8 میلیارد این تیم چطور آسیایی شده است؟! تیم دیگری که 17 میلیارد هزینه کرد و در حال سقوط بود. ما پارسال در پادگان تمرین کردیم و 5 ماه پول نگرفتیم. اگر بازیکن می‌گرفتم مافیا نبودم. خوشحالم که مافیای خوب هستم.»


قلعه نویی در پایان گفت: «یک مربی تیم ملی به من گفت گادفادر (پدرخوانده) و یا آپاچی اما من دهاتی‌ام این مسایل را متوجه نمی‌شوم. تمام سیستم من 4-4-2 لوزی است اما برخی مواقع از ساموئل می‌خواهم که با جواد نکونام باشد. من با دو هافبک دفاعی بازی نمی‌کنم. نکونام یکی از بهترین‌ها بود و جباری هم همیشه رو به جلو بازی می‌کند اما چون 10 نفره شدیم لایه دفاعی 4-4-1 بازی کردیم در سپاهان 4-3-3 بازی کردیم اگر در ترکیب خودم جباری باشد 4-4-2 بازی می‌کنم امروز 10 نفره شدیم و تغییرات دادیم بازهم فیلم را می بینم و شاید در سیستم اشتباه کردم. من سنتی‌ام زیاد نباید حرف بزنیم یک سیستم پایه داریم یک سیستم دفاع و حمله برای حمله و دفاع تغییرات خودش را داریم.»

عجله نکنید، منتظر قهرمانی هستیم


اگر 11 نفره بودیم بیش از یک گل می‌زدیم


کامرانی‌فر با لحن بدی با من حرف زد


خوشحالم که مافیای خوب هستم


وزارت ورزش ازکدام رسیدگی حرف می زند


اخراج برهانی سخت‌‌گیرانه بود


از مسئولان ورزش حمایت می‌خواهیم


اکبرپور: از هواداران تراکتورسازی ناراحت هستم


کاظمیان: از لحظه ورود به زمین اهانت شنیدم


سومین مدال ایران در تصاحب حقی و رجبلو


تراکتورسازی قهرمانی را از دست داد


حسن زاده: تمام اتفاقات ناخوشایند را دیدم


جعفری: حواشی این بازی بیشتر از دیدار رفت بود


برای سومین بار با تصمیم داور حذف شدیم


از کوره در رفتم و اخراج شدم


عجله نکنید، منتظر قهرمانی هستیم


برهانی: برای نخستین بار اخراج شدم


فینال لیگ برتر بسکتبال نیمه تمام باقی ماند


سومین مدال ایران در تصاحب "حقی و رجبلو"


دهنوی: استقلال 10 نفره نمی‌شد خیلی بهتر بود


ثابتی: هنوز از قهرمانی ناامید نشده‌ایم


خیز بلند آبی ها برای قهرمانی


تاج: تقسیم ورزشگاه نظر شورای تامین بود


کار استقلال باید در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود


اولیویرا: مثل رئال بودیم اما رونالدو نداشتیم


مشحون: باید عاقلانه‌ترین تصمیم را بگیریم


حاشیه دیدار استقلال و تراکتور‌سازی


استقلال 10 نفره هم تراکتورسازی را شکست داد


شخصا از تیم داوری عذرخواهی کردم


اسدی: داور به درستی تصمیم گرفت


برهانی با سر به صورت من زد


استقلال هنوز جام قهرمانی نگرفته است


عصبانیت هواداران از حرکت زشت کاظمیان


خوش تیپ ترین بازیکن پرسپولیس معرفی شد


صحنه جنجالی بازی استقلال و صبا +عکس


شعار عجیب هواداران تراکتور در مورد قلعه‌نویی


تو سلطان فوتبال ایران هستی


عصبانیت کاظمبان از فحاشی هواداران استقلال


اولیویرا: یاد بازی رئال و منچستر افتادم


اظهارنظر فتح الله زاده و جعفری پس از بازی


حواشی کامل بازی استقلال و تراکتورسازی


حیدری: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد


قضاوت مظفری زاده خوب بود


حمودی: یک ریال هم از استقلال پول نگرفته ام


فقط 25 دقیقه خوب نبودیم و باختیم


پاداش بازی‌های خوب در ترکیب لیورپول


حمایت هواداران از حذف رونی


حسینی: مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشتم


برتری ایران مقابل نماینده روسیه در دومین دیدار


بوفون: می‌ترسم


فقط 7 روز برای پرداخت مطالبات وینگادا وقت داریم


دلداری رحمتی به کاظمیان


فرصت طلبی مدیران باشگاه از عصبانیت پرویز مظلومی


کاظمیان: قهرمانی را از دست دادیم


خسرو حیدری: امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد


کاظمیان خطاب به تاج: من هم انسانم و جوگیر شدم


قلعه‌نویی: مافیای خوبی‌ هستم!


پاداش 4 میلیونی به بازیکنان و کادر فنی استقلال


حضور ژاوی برابر میلان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ