سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترس با نومیدى همراه است ، و آزرم با بى بهرگى همعنان ، و فرصت چون ابر گذران . پس فرصتهاى نیک را غنیمت بشمارید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:7 عصر

عبدالمجید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از آمادگی کامل تیمش برای دیدار در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول خبر داد و اظهار کرد: در این دیدار بدون غایب به مصاف سایپا خواهیم رفت.

وی ادامه داد: این بازی به خودی خود شرایط بسیار سختی دارد و تیم ما نیز به دلیل قرار گرفتن در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر فشار بالایی را متحمل شده است و این فشار با بازی در زمین ساری بیشتر هم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در هفته گذشته تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و امیدوار هستیم این نظم و شادابی را در بازی روز دوشنبه نیز شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در این بازی همه بازیکنان را در اختیار داریم و بدون محروم و مصدوم به شمال سفر خواهیم کرد تا با تمام توان خود در مقابل تیم سایپا قرار بگیریم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان هم‌اکنون با 24 بازی و کسب 45 امتیاز در صدر گروه "ب" رقابت‌های لیگ دسته اول قرار گرفته و امید نخست این گروه برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ