سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس چیزى را در دل نهان نکرد ، جز که در سخنان بى اندیشه‏اش آشکار گشت و در صفحه رخسارش پدیدار . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 آبان 27 , ساعت 11:54 صبح

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی که همچنان از مصدومیت همسترینگ پس از دیدار با رئال بتیس در هفته گذشته رنج می‌برد، در دهمین سالگرد حضورش در تیم اصلی بارسلونا گفت‌و‌گویی با روزنامه دیاریو اوله آرژانتین داشت که اظهار داشت: از مصدومیتم ناراحتم زیرا انتظارش را نداشتم. عصبانی هم هستم زیرا مصدومیت‌ها یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتند اما نگران نیستم. این مصدومیت اتفاق افتاد زیرا باید رخ می‌داد. هیچ چیز غیرمعمولی پشت این قضیه وجود ندارد، ضربه خوردم و مصدوم شدم.

وی ادامه داد: مصدوم شدن هیچ‌وقت خوب نیست اما حاضر نیستم چیزی را در گذشته تغییر دهم. این مصدومیت اتفاق افتاد زیرا باید می‌افتاد. مردم می‌توانند حرف‌های زیادی بزنند اما مصدومیت من یک اتفاق بود. من تنها بازیکنی نیستم که در یک فصل بازی‌های زیادی انجام می‌دهد. همه در لالیگا همین کار را می‌کنند. این چیزی است که مردم می‌گویند؛ مسابقاتی که من در تعطیلات در آنها بازی کردم فشاری نداشت. کنار هم جمع می‌شویم، بازی می‌کنیم و در یک مسئله اجتماعی خاص کارمان را انجام می‌دهیم. من از آن لذت می‌برم.

ستاره تیم ملی آرژانتین خاطرنشان کرد: هیچ چیزی با مصدومیت من تغییر نمی‌ کند. می‌خواهم همان برنامه‌ای را که در شروع فصل داشتم ادامه دهم. جام‌جهانی رویدادی است که اتفاق می‌افتد اما من نمی‌خواهم چیزی را تغییر دهم. وقتی زمانش برسد، خودم را برای رقابت‌های مهم آماده می‌کنم.

وی اضافه کرد: مردم چیزی درباره رژیم من نمی‌دانند و از آن حرف می‌زنند. این درست نیست. رژیم من تغییری نکرده است. چیزهای زیادی درست شده است. مثل همیشه کارم را انجام می‌دهم.

لیونل مسی تأکید کرد: می‌خواهم این را برای همه روشن کنم: خوانخو همچنان فیزیوتراپیست بارسلونا است اما مسئولیت‌های بزرگتری را قبول کرده زیرا به سرپرستی فیزیوتراپ‌ها ترفیع یافته است. این باعث می‌شود او از لحاظ فردی پیشرفت کند و من نمی‌خواهم این فرصت را از او بگیرم.

وی گفت: قرار است یک نفر از آرژانتین برای دیدن وضعیت من بیاید و نظرش را درباره این مصدومیت بگوید. تکرار می‌کنم که این هیچ چیز غیرمعمولی نیست.

مسی اشاره کرد: تا زمانی که احساس می‌کنم حالم خوب است؛ هر زمان که لازم باشد بازی می‌کنم. دلیلی ندارد برای خودم محدودیت قائل شوم. می‌دانم هرگاه مربی بخواهد مرا بیرون بکشد، یک بازیکن دیگر را به جای من به زمین می‌‌فرستد و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. نیازی نیست به دنبال چیزی باشیم که وجود ندارد.

وی گفت: صادقانه بگویم که نمی‌دانم آیا برای بهبودی به آرژانتین برگردم یا نه اما این مسئله مورد بررسی قرار گرفته است. برنامه این است که وقتی بدنم آماده شد به بازی برگردم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ