سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه ویژگی در هر که باشد، ایمانش به کمال رسد : خرد، بردباری و دانش . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 91 اسفند 25 , ساعت 11:26 عصر

ملت ایران: وقتی حسن زاده مهاجم مس با نیلسون تک به تک شد ، تماشاچی های پرسپولیس هنوز باورشان نمی شد، اما بعد نوبت سر توپ زدنش بود و قل دادن توپ به انتهای دروازه پرسپولیس . همان چه که آخرین اتفاق سال برای پرسپولیس بود. تیمی که سرتاسر تابستان را با هیجان ناشی از خریدهای جدید سپری کرد و زمستان را با تبری جستن از آنها . از کریم انصاری فر ، محمد قاضی ، محسن بنگر و بقیه .ستاره هایی که با آنها اتفاق خاصی نیفتاد .
امروز ، بازی پرسپولیس - مس ؛ شمایی از همه سال پرسپولیس بود . تیمی با آسان گیری های باورنکردنی در تمام فصل ، برخلاف استقلال که از هیچ امتیازی مفت نگذشت .پرسپولیسی ها اما در کارنامه امسال شان تصاویر مکرری از اتفاقات مشابه این بازی دارند. بازی فجر ، گهر ، راه آهن ، آلومینیوم ، صبا ، نفت و ... تک بازی هایی که امتیازات از دست رفته شان پرسپولیس را به کورس قهرمانی می رساند .
امسال اما -به هرحال - با ناکامی گذشت و حالا خبر خداحافظی مهدوی کیا ؛ بازیکنی که نمی دانیم چرا نتوانست در ترکیب این تیم متوسط به میدان برود . و سئوال طبیعی از یحیی این است که آیا دوست و هم تیمی سابق اش از این حسین ماهینی کمتر بود؟


جمعه 91 اسفند 25 , ساعت 11:26 عصر

ملت ایران: طبیعی بود که مصاحبه گل محمدی بیشتر درباره مهدوی کیا و هادی نوروزی و وضعیت این دو بازیکن باشد .
تساوی 2 بر 2 برابر مس کرمان ؟ ما در هر دو نیمه بازی را خوب شروع کردیم و مس هم چون می‌خواست بازنده نباشد بازی خوبی ارایه کرد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و گل خوردن در دقیقه 93 خیلی سخت است. باورش قابل هضم نیست. دقیقه 93 هم بخشی از فوتبال است و شاید اگر 30 ثانیه دوام می‌آوردیم بازی را برده بودیم.

خستگی ؟ فشار بازی‌ها به بازیکنان ما خیلی وارد شده است و بازیکنان ما از نظر بدنی شرایط لازم را نداشتند و طبیعی بود بخاطر بازی‌های پی در پی خسته باشند. انصافا حق ما برد بود که به آن نرسیدیم. ادامه مطلب...

جمعه 91 اسفند 18 , ساعت 11:5 عصر

مسوولان فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفتند مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال را دوباره از فردا(شنبه) آغاز کنند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از نیمه تمام ماندن دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال به دلیل پرتاب نارنجک(مواد محترقه) تماشاگران ماهشهری به سالن و مصدومیت مهدی کامرانی ملی پوش مهرام، مسوولان برگزاری مسابقه و فدراسیون نتیجه این مسابقه را بی نتیجه اعلام کردند و تصمیم گرفتند که دو مسابقه نخست فردا و پس فردا برگزار شود.

 

با این شرایط دیدار نیمه تمام مانده نخست بی تاثیر معرفی شد اما پتروشیمی برای بازی‌های بعدی خود تنها می تواند 700 تماشاگر را به سالن راه دهد.

 

به گزارش ایسنا، دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال بین مهرام و پتروشیمی تا کنون دوباره لغو شده است. ابتدا به دلیل نرسیدن داوران مسابقه و حالا به دلیل حواشی سالن و فدراسیون تصمیم گرفته تا دوباره مرحله نهایی را از فردا آغاز کند.

 

بازی مهرام و پتروشیمی درحالی نیمه تمام باقی ماند که میزبان 35 بر 27 از مهرام پیش بود.


جمعه 91 اسفند 18 , ساعت 11:5 عصر

جام ورزشی؛ امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: «به مسئولان برگزاری مسابقه و سازمان لیگ، یگان ویژه، هیئت فوتبال تبریک می‌گویم. به سعید مظفری‌زاده هم بابت داوری خیلی خوبش تبریک می‌گویم. به خاطر داوری خوب. تبریک اصلی هم به دو تیم که فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. به خاطر اخراج یک بازیکن درگیرانه‌تر بازی کردیم و این بازی بالاتر از سطح لیگ بود.»


وی ادامه داد: «درگذشت نوری خدایاری استاد تکنیک ایران را تسلیت می‌گویم، او یکی از بزرگان فوتبال ما بوده است.»


قلعه‌نویی در مورد احیا شدن هاشم بیک‌زاده گفت: «او بازیکنی است که استاندارد یک بازیکن بین‌المللی را دارد اما در ابتدای لیگ شرایطی درست کردند که از نظر روحی و فنی افت کرد و مجبور شدیم در خیلی بازی‌ها از او چشم پوشی کنیم. در سه بازی اخیر خوب شده و اگر اشتباه نکنم جز پرافتخارترین بازیکنان لیگ است، اگر چه در ابتدای فصل با او خوب رفتار نشد.»


وی در مورد وضعیت خسرو حیدری گفت: «24 ساعت باید یخ درمانی کند و باید از کادر پزشکی استقلال تشکر کنم و امیدوارم به بازی با العین برسد. از هواداران هم باید تشکر کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند و بازیکنان ما هم مردانه و شرافتمندانه 55 دقیقه جنگیدند و تراکتورسازی هم فوتبال روانی ارایه کرد و باید تبریک بگویم به آنها. هر دو تیم برنامه تاکتیکی داشتیم و اگر 10 نفره نمی‌شدیم بیشتر گل می‌زدیم و اشتباه بچگانه برهانی ما را 10 نفره شدیم.»


قلعه‌نویی در مورد فحاشی هواداران استقلال به جواد کاظمیان گفت: «من نشنیدم و جایی که شنیدیم گفتم این کار را نکنید. ما این موضوع را محکوم می‌کنیم و در این بازی سنگین گاهی اوقات احساسات غلبه می‌کند و اگر اتفاقی رخ داده از کسی که ناراحت است عذرخواهی کردیم.»


وی در مورد اینکه مدرن بازی کردید، گفت: (باخنده) «فوتبال سنتی مدرن بازی کردیم.»


سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا بازیکنان شما عصبی هستند گفت: «باید آسیب شناسی کنیم که چرا اواخر لیگ این رفتارها انجام می‌شود. شاید بحث مالی باشد یا مسایل دیگر حتما باید آسیب شناسی کنیم و دو بازی که مساوی شد می ‌بردیم اکنون بالای جدول بودیم. با حاتمی این کار را کردم یک بازی او را بازی ندادم و با آرش برهانی هم یا جریمه نقدی یا بازی ندادن با او برخورد می‌کنم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا اخراج برهانی درست بود یا نه گفت: «فاصله‌ام با صحنه زیاد. او شروع کننده نبود ولی کارش بچه‌گانه بود. کمک داور به داور گفت و داور او را اخراج کرد اما هر کاری بازیکن حریف کرده باشد من کار آرش را محکوم می‌کنم. از الان باید به فکر بازی با العین باشیم و بازی‌ها یکی به یکی در پیش است و همه مانند فینال است و اگر بخواهیم اسم قهرمانی بیاوریم فشار به تیم زیاد می‌شود تا الان از برد تراکتورسازی خوشحالیم اما از فردا به بازی با العین فکر می‌کنیم. روزی که جام را بالا ببریم نشان داده‌ایم که به هدف‌مان رسیده‌ایم.»

ادامه مطلب...

پنج شنبه 91 اسفند 10 , ساعت 4:9 عصر

یورگن کلوپ شب گذشته پس از حذف تیمش از رقابت‌های جام حذفی آلمان با سوالات بیشماری در خصوص آینده روبرت لواندوفسکی روبرو شد.

گل آرین روبن باعث شد تا بایرن مونیخ با پیروزی یک بر صفر مقابل دورتموند به نیمه‌ نهایی جام حذفی آلمان راه یابد.

کلوپ در پاسخ به حضور لواندوفسکی در فصل آینده در بایرن مونیخ با عصبانیت پاسخ داد: بیشتر به این مسئله علاقه دارم که گومس و روبن فصل آینده در چه تیمی بازی خواهند کرد. فکر نمی‌ کنم آنها یک سال دیگر روی نیمکت‌ بنشینند. شاید این مسئله جالب‌تری باشد تا اینکه همیشه درباره لواندوفسکی صحبت کنید. ادامه مطلب...

پنج شنبه 91 اسفند 10 , ساعت 4:9 عصر

 بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل بورسیا دورتموند به برتری برسد و نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان راه یابد.

یوپ هاینکس از راهیابی تیمش به نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان ابراز خوشحالی کرد و گفت: عالی و هجومی بازی کردیم و تیمی را شکست دادیم که مقابل ما عالی بازی کرد.

وی ادامه داد: در ماینس و وولفسبورگ نیز چنین مسابقاتی داشتیم که حریف واقعا جنگید و این نشانه کیفیت تیم من است که در چنین مسابقاتی به پیروزی رسیده است.


شنبه 91 اسفند 5 , ساعت 3:47 عصر

در هفته بیست و ششم لیگ باشگاهی ایتالیا، غول‌های فوتبال این کشور در شهر میلان و در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم می‌روند و بار دیگر دنیای فوتبال شاهد یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین دربی‌ها خواهد بود.

نام دربی میلان به افتخار تندیس حضرت مریم که مدونینا نام دارد، دلامادونینا نامگذاری شده است.

شنبه 91 اسفند 5 , ساعت 3:47 عصر

ملوان روز پنج شنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان با حساب 3 بر یک مغلوب شد. در نیمه دوم این مسابقه سعید سالارزاده از ناحیه قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شد و بلا فاصله بعد از انجام تعویض او را به بیمارستان انتقال دادند.

بعد از انجام درمان های اولیه طی عکسی که از سینه این بازیکن گرفته شد قفسه سینه سالارزاده تنها دچار ضرب دیدگی شده و شکستگی به وجود نیامده بود. به همین خاطر او دیروز با توجه به تعطیلی تمرین ملوان استراحت کرد و امروز در کنار سایر بازیکنان این تیم در تمرینات حاضر می شود.

تیم فوتبال ملوان امروز در 2 نوبت صبح و عصر تمرین می کند.

ملوان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه یازدهم اسفند از ساعت 16 میزبان مس کرمان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ